Gra Neuroshima Hex 3.0: Iron Gang
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

Gra Neuroshima Hex 3.0: Iron Gang

36,30 zł (brutto) 29,51 zł (netto)
Opis

Neuroshima HEX 3.0: Iron Gang

➡️Ryk silników motorów przecina ciszę nocy.
➡️W twoją stronę zbliżają się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon.
➡️Łańcuchy z głośnym brzdękiem szurają po spękanej szosie.
➡️Za nimi biegną ciężko opancerzeni wojownicy, dzierżący pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci.
➡️Najpierw ci pierwsi zagonią cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadną i rozniosą na strzępy.
➡️Jeśli nawet zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego miejsce.
➡️W twoją stronę pędzi śmierć. Możesz próbować uciekać, ale prędzej czy później wpadniesz w ich sidła.
➡️To nie zwykli gangersi, to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.

Zasady armii IRON GANG

Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą.
⭐Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii.
⭐Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne chcesz zapleść jak największą sieć, a może wykorzystać ją defensywnie, niczym pająk, który zwabia swoje ofiary w pajęczynę❓

Łańcuchy na motorach

➡️Jedną z ciekawszych jednostek armii jest laska na motorze, która nie dość, że ma pancerz, ruch i Łańcuch, to jeszcze jest traktowana jako moduł, który zwiększa sąsiadom inicjatywę.

Łańcuchy i sieci

✅Szczególną zdolnością tej armii jest też możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci.
✅Specjalna jednostka strzelca wyposażona jest w cechę, która nie tylko umożliwia sieciowanie jednego przeciwnika na turę, to jeszcze w zasięgu.
✅Problem z tym, że nie jest to szczególnie trwała sieć.
✅Szarpiąc i tnąc można się z niej dość łatwo wyrwać ta tymczasowa sieć schodzi zawsze po bitwie.
✅Ale to nie jedyna cecha tego sieciowego snajpera.
✅Jest ona prawdziwym graczem zespołowym, gdyż wspiera swoich towarzyszy niczym medyk ale nie musi stać przy chronionej jednostce.
✅Krótko mówiąc jest medykiem z zasięgiem na całą planszę.

Reakcja łańcuchowa

✔️Innym ciekawym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, który posiada szybki atak skierowany tylko w jedną stronę, lecz gdy ginie, potrafi eksplodować niczym Klaun.
✔️Poza tym armia wyposażona jest też w Podwójny Ruch na żetonie natychmiastowym.
✔️Niczego innego nie można się spodziewać po bandzie agresywnych rycerzy szos.

Opis
648974
19 Przedmioty
5902560381153
Marka2
Brak
Nr katalogowy
81153
Rodzaj
Przygodowe
Strategiczne i ekonomiczne
Płeć
Chłopcy
Dziewczynki

Komentarze

Napisz swoją opinię

Gra Neuroshima Hex 3.0: Iron Gang

Napisz swoją opinię